مراسم تقدیر از اساتید پیشکسوت علم اطلاعات و دانش‌شناسی مشهد برگزار شد

4 ماه قبل | 11:30

جواد لگزیان/هنرمشهد: جلسه تقدیر از اعضای پیشکسوت گروه علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه فردوسی مشهد صبح دوشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در باشگاه مفاخر و پیشکسوتان دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.
در این نشست که به همت انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی خراسان، کتابخانه و مرکز اطلاع‌رسانی دانشگاه فردوسی مشهد، گروه علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه فردوسی مشهد، سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، دانشگاه پیام نور، سازمان اسناد و کتابخانه ملی و نهاد کتابخانه‌های استان خراسان برگزار شد، دکتر سید عباس مرجانی رئیس انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی خراسان با تشکر از حضور اساتید و دانشجویان بر اهمیت راهبردی علم اطلاعات و دانش‌شناسی تاکید کرد و کتابداران را روح و جان کتابخانه دانست. مرجانی تداوم ارتباط فکری و علمی اساتید این رشته با دانشجویان حتی بعد از پایان تحصیلات را نمونه‌ای از دانش و بینش اساتید والای علم اطلاعات و دانش شناسی عنوان کرد.
این نشست با مدیریت دکتر مجتبی کفاشان و سخنرانی صمیمانهٔ استادان پیشکسوت گروه علم اطلاعات و دانش‌شناسی در جهت انتقال تجربه بین چندین نسل از استادان و دانشجویان آنها و همچنین پخش پیامهای صوتی و تصویری اساتید دانش علم اطلاعات و دانش‌شناسی و نیز دانشجویان موفق اساتید در داخل و خارج کشور ادامه یافت و سپس از استادان پیشکسوت این رشته قدردانی شد.
در این جلسه از پیشکسوتان کتابداری مشهد دکتر محمد حسین دیانی، دکتر رحمت الله فتاحی، دکتر مهری پریرخ، استاد جواد یغمایی و خانواده مرحوم دکتر مجذوب صفا قدردانی شد و سپس مراسم با تقدیم هدایا و ثبت این لحظات خاطره‌برانگیز و به‌ یاد ماندنی با عکس یادگاری شرکت‌کنندگان پایان یافت.

اخبار مرتبط

حفاظت از موسیقی نواحی باید به میراث فرهنگی سپرده شود/ جشنواره جوابگوی تنوع قومیت‌ها و فرهنگ‌ها نیست

 یکی از موضوعات بسیار مهم در گنجینه فرهنگ و هنر کشور، توجه به موسیقی نواحی کشور است. این اهمیت...
21 ساعت قبل

جشنواره سینمای جوان در مشهد؛ فرصتی برای رشد

جواد علیزاده از اهمیت برگزاری جشنواره‌های سینمایی برای توسعه فرهنگی و هنری مشهد گفت و به نقش این جشنواره‌ها...
21 ساعت قبل

اولین نمایشگاه انفرادی محمدجواد خدابنده

محمد جواد خدابنده، متولد ۱۳۷۶ در مشهد، عکاسی را به صورت خودآموز از سال ۱۳۹۶ آغاز کرده است. او...
5 روز قبل

انتشار یک آلبوم موسیقی در تقابل با هوش مصنوعی!

گروه موسیقی «تارنوش» در تازه‌ترین فعالیت اجرایی خود، مجموعه موسیقایی «انسان» را در قالب آلبوم با آهنگسازی و تنظیم...